luni, 13 februarie 2012

Valentine's Day



Că tot e mâine Valentine's Day, am decis să fac o postare despre această zi.
Părerile sunt împărțite, acum, n-am ce spune, dar eu, ca la orice chestie, am o părere personală aparte, mai bună  sau mai puțin bună asupra subiectului. Sincer, e o zi de pomină, asta ca să nu mă folosesc de cuvinte mai vulgare. În primul rând pentru că se numește ”Valentine's Day”, două cuvinte care nu sunt în limba română, iar noi, din câte știu, suntem români. Pentru ce anume sărbătorim o sărbătoare care nici măcar nu ne aparține ? Fără rost. Nu avem și noi, oricum, Dragobetele ? Ba sigur că-l avem, dar așa e românul, cu cât mai multe sărbători, cu atât mai bine. Apoi, pentru ce se face atâta caz în legătura cu asta ? Dacă mulți pretind în acea zi că au o relație atât de frumoasă, perfectă, de ce au nevoie de o anumită zi ca să-și spună sau arate asta. De ce să avem nevoie de o anumită zi ca să spunem ”te iubesc” ? Nu are rost, nu merită, este o tâmpenie. Și nu, nu spun asta pentru că sunt singură de acest Valentine's Day, nu are nicio legătură, nu-mi displace de azi sau de ieri, îmi displace dintotdeauna.
Până și în școli a ajuns să fie celebrată sărbătoarea aceasta, cel puțin la mine în liceu se face asta; azi a stat la etajul trei din corpul B o cutiuță roșie, decorată, în care să putem pune bilețele. Recunosc, am pus și eu, pentru niște colege cu care mă înțeleg foarte bine, care mi-au pus la rândul lor bilețele și nu voiam să mă simt prost știind că nu am pus. Lor și unui coleg care tot insista să-i scriu și lui ceva, pentru că el mi-a scris mie. În orice caz, nu are să-mi placă acum această sărbătoare, nici mâine și nici niciodată. Are urme prea mari de ipocrizie, părerea mea.
Acum, fiecare om cu părerea lui, evident. 




Edit: Îmi cer mii de scuze, dar nu m-am putut abține, chiar îmi place fotografia ! :))

2 comentarii:

  1. Geamăno, you're right, chiar are urme MARI de ipocrizie this day... Pentru mine, reprezintă o zi oarecare, poţi spune şi mâine şi poimâine(and so on) acel ' Te iubesc '.
    Banal :)) Exact cum cred şi eu :)).

    RăspundețiȘtergere
  2. Geamănoo, merci de părere ! Ei, ei, se vede că suntem gemene, ce naiba ? :> Mă bucur că nu sunt singura care vede situația asta așa (așa cum e de fapt) :)). Și, ca să nu creadă lumea că îmi displace ziua asta doar pentru că sunt singură, am s-o citez pe Didi, colega mea ”Nu-mi place nici când sunt singură, nici cândam prieten. Nu-mi place niciodată !”. Sunt total de acord cu ea :))

    RăspundețiȘtergere