vineri, 20 ianuarie 2012





~ Vreau un baiat adorabil.
~ Vreau un baiat copilaros.
~ Vreau un baiat care sa ma poata face sa zâmbesc.
~ Vreau un baiat cu care sa nu ma plictisesc nicicând.
~ Vreau un baiat cu un zâmbet dulce.
~ Vreau un baiat care sa stie sa faca pe prostul.
~ Vreau un baiat care sa ma faca geloasa.
~ Vreau un baiat care sa ma faca sa ma simt speciala prin simplul fapt ca ma atinge.
~ Vreau un baiat care sa spuna câte o perla inegalabila.
~ Vreau un baiat special.
~ Vreau un baiat pe care sa nu-mi fie rusine sa-l prezint parintilor.
~ Vreau un baiat pe care sa nu-mi fie teama sa-l prezint parintilor.
~ Vreau un baiat care sa-mi iubeasca calitatile.
~ Vreau un baiat care sa-mi iubeasca defectele.
~ Vreau un baiat pe care prietenii sa fie gelosi.
~ Vreau un baiat careia sa nu-i fie rusine cu cine este.
~ Vreau un baiat careia sa nu-i fie rusine cu cine sunt.
~ Vreau un baiat careia sa nu-i fie rusine sa arate ce-i place.
~ Vreau un baiat care sa-mi de-a sa beau ceai dintr-o lingurita, din mâna lui, doar ca sa-mi arate ca e bun.
~ Vreau un baiat care sa-mi spuna "uite ce îmi faci !", când eu de fapt nu îi fac nimic.
~ Vreau un baiat care sa ma ia în brate si sa spuna "îmi e frig", chiar daca geamul e inchis.

Vreau băiatul ăsta care e atât de real şi de posibil. Vreau băiatul ăsta care există şi pe care-l cunosc.

Perfecţiunea e posibilă, ea există pretutindeni. Nu la mine, la persoanele de lângă mine, pe care le accept şi le iubesc aşa cum sunt. Băiatul perfect apare odată ce ajungi să-i iubeşti defectele.

3 comentarii:

  1. Cat de adevarat... E si mai trist sa gasesti acel baiat si sa il pierzi... Sau sa isi piarda calitatea principala: faptul ca te iubeste...

    RăspundețiȘtergere
  2. @Suflet de curva, cred că dacă aş fii iubit tipul opus de băiat, pe acela l-aş fii vrut şi eu.

    @Saiko, sper atât, dar atât de mult să nu-l pierd. Dacă şi-ar pierde calitatea principală ar deveni exact ca restul: şters şi monoton, iar asta ar fii într-adevăr păcat.

    RăspundețiȘtergere