vineri, 9 decembrie 2011

Nebunia Crăciunului.


Dragă Crăciunule, 

Acum că eşti atât de aproape să vii, vreau doar să te rog să aduci voie bună şi înţelegere, sănătate şi iubire, căci chestiile materiale nu îmi aduc zâmbetul pe buze. Tot ce-mi doresc de acest Crăciun este să nu-mi aduc aminte iar de el şi să stau supărată-ntr-un colţ, vreau să iubesc un alt el, să îmi scoţi în cale un el diferit, dulce şi bun. Vreau să închei semestrul primului an de liceu cu bine şi cu note mari, să scap de stres şi să am timp de scris, citit şi celelalte lucruri care-mi fac plăcere. Ca să nu spui că-s egoistă, te rog s-aduci ceva de bine şi pentru Andra, prietena mea cea mai bună, s-o faci fericită - mai fericită decât pe mine ! Îţi mai spui s-o ai în grijă şi pe Alee, fata cu care scriu acest blog, pentru că ea este tipul de persoană pentru care-aş renunţa la tot.
Ţi-am scris această mică scrisoare în modul cel mai inocent pe care l-am putut aborda acum, în speranţa că vei ţine cont de mine, de părerile şi sentimenele mele.
Să vii repede şi să ai grijă să aduci cu tine inocenţa şi bucuria anilor trecuţi ! Ai grijă să-mi smulgi iar zâmbete dulci, inocente şi sincere, ca-n fiecare an.


Cu drag, A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu