luni, 14 noiembrie 2011

He's gone.



He won't go !
Ascult asta de ceva vreme, îi tot dau replay, dar degeaba, he won't go nu e corect spus, pentru că, în realitate, he's really gone, iar eu nu vreau să-i mai dau şansa să se întoarcă, chiar dacă îmi este greu.
Nu am să pierd iarăşi timpul cu scuze penibile despre şcoală, pentru că, ei bine, ştiţi cu toţii cum este şi nu are rost să înşirui motive prea bine cunoscut de toţi.


***

Şi-a mai trecut o zi şi încă o zi. Şi-au să mai treacă, multe, ştiu, dar parcă-s seci, goale, vagi, lipsite de esenţă. Ceva lipseşte. E departe, a plecat şi nu se mai întoarce. Ştiu asta, pentru că pe jumătate eu l-am alungat, eu, cea nepăsătoare, eu, cea care vreau să mă ştiu fericită, eu, cea care nu sunt fericită. Nu are sens ce spun, ştiu, nici măcar pentru mine, dar nu pot, nu mă pot exprima coerent la ora asta. Aducerile-aminte îşi fac iar loc în mintea, sufletul şi inima mea şi-mi vine atât de greu să privesc în viitor, atât de greu încât m-am aşezat jos, pe-o bordură şi meditez. Timpul nu s-a oprit în loc, nu pentru mine, nu ar avea de ce, doar eu m-am oprit, să plâng, să ţip, să urlu, să zbier, să vreau să uit, să nu pot. Am privit iar o poză cu tine. De ce ? De proastă ce sunt.
De mi-ar fii cu putinţă aş forma în sufletul meu un "folder" cu numele "Coş de gunoi", unde te-aş arunca fără să stau pe gânduri, dar nu pot.
Şi vreau să plâng.
Niciodată nu vorbesc despre problemele mele. Nu, niciodată, dar, desigur, îi ascult mereu pe alţii, le dau sfaturi şi apoi ei sunt bine. Le dau sfaturi simple, sfaturi care mie îmi sunt atât de utile ! Atât, dar atât de simple şi utile, dar nu le pot aplica; nu pot, sunt neputincioasă. Sunt un copil, iar tu eşti păpuşarul. Încetează, te rog, să te joci. Am obosit.
Pleacă ! Atât îţi mai spun. Nu te uita că plâng, poate ţi se va părea că încă te iubesc, dar nu o fac. Oh, ştii tu prea bine cât te iubesc ! Vreau doar să pleci, nu mai privi acum printre rânduri, printre vorbe, printre versuri, printre lacrimi. Acum e târziu. Acum e prea târziu. Acum nu te mai vreau. Ba te vreau. E inutil să mai stăm de poveşti. Nu este, îmi lipseşti. Te-am uitat complet. Mă gândesc zilnic la tine. Nu-mi lipseşti câtuşi de puţin, eşti un capitol încheiat. Pe cine mint eu ? Îmi lipseşti până şi atunci când vorbim. 
Dar ajunge ! Ajunge, la naiba, nu mai pot. Mă contrazic singură şi ştiu că e inutil. Gata, pleacă, nu mai veni să-mi zici că mă iubeşti. Nu o mai fă, pentru că ...
Ştii prea bine c-o să te cred şi c-o să te iert. Şi-ai să mă răneşti din nou ...

7 comentarii:

  1. Cât de trist şi dureros să vrei şi să crezi cu convingere că ai trecut peste.... dar să nu fie aşa... Şi vezi că (de obicei, sau în cazul meu) tot tu cedezi la sfârşit şi uiţi tot ce ţi-ai spus.

    RăspundețiȘtergere
  2. Saiko, fix la fel păţesc şi eu. T_T Îmi promit că e gata, dar mereu se întoare şi mereu iert. E, într-adevăr, trist.

    P.S. Mă bucur mult să văd că nu au plecat chiar toţi cititorii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. stii ce e frumos?e frumos faptul ca se vede ca traiesti,cel putin nu esti o leguma fata de altii in asemenea momente...cat despre uitare..e ca si cum te-ar durea capul si ai lua un calmant...durerea trece pentru moment insa se intoarece mai puternica.defapt e o lupta,invingi sau esti infranta,si totusi o infrangere nu reprezinta finalul razboiului

    RăspundețiȘtergere
  4. e trist atunci cand simti ca esti parasita si, orice ai face, nu poti scapa de amintiri care te urmaresc peste tot de parca s-au intors importiva ta...de parca acel cineva le ordona sa te chinuie, sa te rupa bucatica cu bucatica si apoi sa rada de soarta ta intr-un mod grotesc impreuna cu amicii lui.

    RăspundețiȘtergere
  5. participa si tu la campania Vrem o Romanie fara Fite doar punand acest post pe blogul tau http://justbelieveyuppy.blogspot.com/2011/12/campania-vrem-o-romanie-fara-fite.html astept raspuns pe blog! trimite-o si prietenilor tai !

    RăspundețiȘtergere
  6. Dumnezeule, e adevărat ? Nu am mai intrat de multă vreme pe blog din vina liceului şi acum am rămas suprinsă într-un mod într-adevăr plăcut.
    Nutzu., ai atâta dreptate şi te-ai exprimat într-un mod extraordinar, sincer !
    anemica, e adevărat, uneori amintirile sunt ca un vis urât de tot pe care-ai vrea să-l ţii închis undeva.
    Anna., suntem două, dar mai mult eu postez, că biata Alee e cu şcoala, clasa a opta şi e mai greu. E al nostru, dar îţi mulţumesc/mulţumim extraordinar de mult !

    Oh, you guys, mi-aţi făcut ziua de o mie de ori mai bună ! * huggies *

    RăspundețiȘtergere